Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 15:11 - Преслава и Галена - Хайде, откажи ме
Автор: boiko22000000 Категория: Музика   
Прочетен: 2484 Коментари: 0 Гласове:
0



 Уважаеми потребители,ако има проблем с клипа моля пишете коментар"ПРОБЛЕМ"за да го поправя. 
Благодаря предварително!
image

Преди броени минути на церемонията по връчването на годишните награди на телевизия "Планета", певицата на годината - Галена и миналогодишната носителка на приза - Преслава, изненадаха публиката в зала "Универсиада", като изпълниха първата си дуетна песен.

Не отдавна Signal.bg ви съобщи, че двете певици заснеха клип на "Хайде, откажи ме" в Дубай, кадри от него се въртяха на мултимедията в софийската зала.

Text
Преслава и Галена - Хайде, откажи ме Галена:
По натрушени стъкла вървя
да съм казала, че отказвам се?!
Ще ти покажа, че съм жена,
най-заслужила, за да бъде с теб!

Преслава:
И жените ти преживях,
като губеше с тебе бях!
Щом грешеше не се боях
да съм казала, че ще спра?!?

Припев:
Да спра ли ?! - само веднъж те опитах
и другото горчи ми, хайде откажи ме!
Пробвах и други не искам,
но искам само теб, откажи ме!
Само веднъж те опитах
и друго да не видя, хайде откажи ме!
Пробвай, но няма да можеш
и никой не можа, никой не успя!

Преслава:
За мене клетви съм чувала,
твойте бившите да съм псувала!
И заради тебе съм лъгала
и душата си съм убивала..

Галена:
И жените ти преживях
като губеше с тебе бях!
Щом грешеше не се боях
да съм казала,че ще спра?!?    



Тагове:   pop,   Music,   folk,   preslava,   galena,   haide,   otkaji,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boiko22000000
Категория: Музика
Прочетен: 769759
Постинги: 549
Коментари: 72
Гласове: 159
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031